Kaffe är kärlek

Idag drack jag kaffe till frukost för första gången på evigheter! Helt underbart 
.
Nu ska jag ta och få på mig några halvvettiga kläder, slänga lite klet i fejjan och sen ta mig in till stan för att möta upp Sanna på nodo. Första tanken var en kaffe men ryktena säger att vi kanske unnar oss ett glas vin eller två istället! Den som lever får se helt enkelt.
.
På tal om att leva. Det gjorde jag verkligen inte i morse när väckaren ringde! Därav kaffefrullen. Men är inte riktigt vid liv än så kanske behövs en till, vad vet jag? Eller så börjar man kanske leva av sig själv på ett tag, det är också en möjlighet. Jag tror på en dusch nu före allt det andra, det kan nog hjälpa. Yep - I'm on it!
.
.
.
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0