Zzzz...

Alltså på riktigt. VAD är det för fel?? Jag verkar kunna sova huuuuur länge som helst. Igår t.ex. så gick jag o lade mig klockan 12 för att jag inte skulle sova bort hela dagen idag. Och vad händer? JO jag vaknar (inte av mig själv utan av att telefonen ringde) klockan 16.30!!! WTF?! Hade jag bara tillåtit mig själv så hade jag säkerligen kunnat snarka vidare några timmar till. Det här är ju inte normalt nånstans alltså...
.
Imorgon har dock isafisa lovat att ringa o väcka mig halv 12. För att vi ska hitta på nånting. Och sen såå ska jag fara och åka pulka med ann och gänget :D Det kommer bli awesomesauce! Hade tänkt att jag skulle hinna baka den där saffranskakan också. Och ringa kronofogden. Och Överkalix bibliotek. Och tele2. Och... ja säkert en massa mer som jag har glömt bort. Men vi får se vad som hinns med helt enkelt! Pulkåkningen är iaf prio 1 :)
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0