Älvsbyn

Precis hemma igen efter en långhelg hos mami, hyffsat skönt har de varit att slippa laga mat o sånt där som man annars förväntas göra.
Hade med mig Leo och första dagen trodde jag fan att jag skulle strypa han långsamt... Han var o rev ut saker överallt hela tiden, bland annat papperskorgarna i båda toaletterna och höll på pipa som ett cp hela jävla tiden. Gick kvällsrundan efter 12 nån gång och KLOCKAN 4 började han gnälla igen och skulle ut. Försökte ignorera det och somna om länge men klockan 6 gav jag upp. Var inte speciellt nöjd kan jag lova!
Som tur var skärpte han till sig o började bete sig lite senare på fredagen och det var nog tur för han det...
 
Nåväl, var ut en sväng i ä-byn på fredagen faktiskt - tro det eller ej! Haha... Det var nåt slags jippo där med öltält o grejer. Träffade en del folk som jag inte träffat på evigheter så det var riktigt roligt faktiskt! I början av kvällen iaf, senare spårade vi ur rejält och gjorde helt galna saker men det är ju en helt annan story... Haha jisses alltså!
 
 
Meeen nu har jag som sagt återvänt till mitt kära hem, lämnat tillbaka Leo och istället hämtat Svante. Eller Sture som vissa också kallar han. Eller pluttis.
Känner att lite chirre framför tv:n inte hade suttit helt fel ikväll men ska man orka åka och köpa det? Eller den stora frågan är väl egentligen om jag verkligen har råd att köpa det? Egentligen inte, det gick åt betydligt mer pengar i fredags än jag hade planerat... Ångest!
 
 

Nåväl, things to do now! Herrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0