Betalat räkningar

Jorå och himla trevligt är det ju - som alltid! Känns ju jävligt stabilt att FK inte verkar vilja ge mig bostadstillägg den här månaden och jag har gått och blivit förkyld och tappat rösten på kuppen så kan inte ringa och höra med dom vad fan som är upp egentligen.
Extra bra timat att elräkningen kom den här månaden också! Plus att jag inte haft hundarna alls lika mycket som jag brukar så där försvinner ännu en inkomst. Åh underbara liv 
 
Men jag ska fan inte klaga egentligen för jag var på världens roligaste och finaste bröllop i lördags! Det slutade dock mindre bra för min del men det är sånt som händer haha... Ska inte berätta storyn här men kan ju meddela er om att det var en jävligt pinsam händelse och jag överväger starkt att gå i kloster och bli nunna. Eller helt enkelt bara bli nykterist men hur kul vore det egentligen? Inte alls typ.
Kan iaf säga att det lätt var värt att tappa rösten för det där för det var en sjukt rolig kväll!
 
 
Haha en lite rolig grej med att vara utan röst i flera dagar - man kan inte ens ringa till VC själv och boka läkartid! Fick ringa mamma och be hon göra det - japp jag är 22 bast och min mamma ringer till doktorn åt mig fortfarande! Haha... Känner mig väldigt självständig måste jag säga.
Nåja, fick mig iaf ett recept på hostmedicin så jag är nöjd. Dock inte den roliga sorten med morfin i men man kan ju inte få allt här i livet ;) DEN sorten hällde jag dock i mig före bröllopet i lördags, undra om det kan ha nåt att göra med mina smarta val och minnesluckor? Är ju säkert jäääättebra att blanda den med alkohol... Haha, vad gör man inte för att få vara hostfri i kyrkan...
 
 
Nej nu fåre allt ta o vara färdigsvamlat för den här gången, sängen väntar mig efter ett avsnitt satc :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0