Meep meep

Jorå slänger ihop ett litet inlägg här nu. Vet inte riktigt vad jag har att säga egentligen meeeen det löser sig nog, nåt skit lyckas man ju alltid stava ihop.
 
Bröllop på lördag! Fy tusan vad nervös jag är... Måste komma ihåg att smörja in benen med bus ikväll så jag inte bländar alla i kyrkan liksom. Det hade blivit lite jobbigt.
 
Idag har vi varit på bergsbestigning med hundarna igen! Hade tänkt gå långa rundan men när vi var uppe på berget så höll hundarna ungefär på att flåsa ihjäl sig så vi insåg att det nog var lite för varmt för det så vi gick samma väg tillbaka till bilen bara.
Åkte och försökte hitta en liten sjö vi sett på kartan istället men DET var lättare sagt än gjort ska jag tala om för er! Fy fan alltså har gått i diken och över områden med långgräs som räckte upp till huvudet på en och det bara KRYLLADE av myror, mygg och bromsar (öh det heter faktiskt bremsar kanske ni säger nu men då säger jag - fuck u!) så vi höll ungefär på dö. Gav upp efter ett bra tag och mycket tjurande från min sida. Blev att åka till lösviktshuset i öjebyn och köpa isglass istället - det hade vi fan förtjänat!
Efter det så for vi till storstrand och släppte hundarna på stranden där så dom fick busa o bada lite. Till o med tassa busade som tusan idag! Det är fan ovanligt. Tror inte att det någonsin hänt förr faktiskt... Inte sådär mycket iaf.
 
 
Nä nu orkar jag inte skriva mer, hade tänkt bjussa på en bild till det här inlägget men vet ni vad att jag orkar faktiskt inte det heller. Så ni får försöka klara er ändå. Jag vet att det kommer bli svårt, men försök iaf? Okej? Okej!
 
 
Godnatt på er töntisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0