STREEEEEESS

Fy fan alltså jag är verkligen inte stresstålig för fem öre! Jag har alltid trott att jag varit det men senaste året typ så har jag insett att... Nej det är jag inte alls det. Jag kanske kan verka lugn utåt men egentligen är allt bara k a o s i hjärnan på mig och jag halvt bryter ihop när nåt inte går som jag planerat haha...
 
Igår var en riktig jävla SKITdag då precis Allt gick åt helvete och jag borde nog aldrig ha klivit upp ur sängen från början. Min redan så krassliga ekonomi fick sig ett rejält slag i skallen kan man säga. Har ingen aning om hur jag ska få allt att gå runt den här månaden, det går helt enkelt inte! What to do? Kommer behöva låna pengar och jag hatar det!
Men, saker som händer den här månaden som kostar pengar är sånt som faktiskt Måste få kosta pengar. Det är en once in a lifetime experience för personen det handlar om. Hon förtjänar det bästa!
 
Men fyyy tusan vad jobbigt det är när allt bara strular och har sig, känner för att bara slänga in handduken men det går ju såklart inte för sig... 
 
Som lite extra krydda på livet så blev jag väckt av en getingjävel klockan 4 i morse. Trodde jag skulle avlida alltså! Fy fan...
 
 
 
Ska sluta gnälla nu, ha det fint i finvädret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0