Tjopsi!

Mycket fin rubrik om jag får säga det själv.
 
Nåväl, dagen har precis börjat så har ju inte hunnit hända så mycket direkt! Mer än att jag fått tummen ur röven och äntligen ringt till soc ang intyg till csn. Och så varit ut en sväng med hundarna så klart. Och gett dom mat. Så skönt att ha Sally här också den här veckan för då äter ju Tindra faktiskt upp sin mat! Haha
Sally mensar som fan på golvet och Tindra går o slickar upp allt blod hon hinner. Resten smetas ut när dom drar fram och dampar. Måste skura golvet men känns som att det inte är så stor idé förrän det här är över...
 
Vad mer då? Jo jag började dagen med en kopp kaffe (med grädde i - ajabaja! hehe) i sängen. Helt underbart var det! Äntligen lite energi... Det är en bra grej att bara unna sig kaffe ibland för då piggnar man till mycket bättre när man väl dricker det :)
Det var dagens tips från coachen.
 
 
Nu tänkte jag först hoppa i duschen och sen käka lite frulle. Sen vid 2-tiden så ska jag dra med mig isafisa till pitholmsheden och promenera med hundarna, YÄY! Har sett ut värsta stället vi ska stanna på på kartan, om det sen faktiskt är fint där i verkligheten återstår att se ;)
 
Ska se om jag hittar någon snajsig bild att bjuda på nu!
 
 

En bild på Sally Långben blev det höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0