ZAAAAAAPPA!

Rubriken ska alltså föreställa ljudet som uppstår när man får en elstöt för er som inte fatta det. För det var precis vad lille Tindris fick sig igår i stallet - MOHAHAHA! Rätt åt hon tyckte jag... Haha nej men det är bra faktiskt för då lär hon sig att hålla sig utanför fårhagen. Synd bara att undertråden till hästhagen inte sitter tillräckligt lågt ner för att hon ska få sig en jävel när hon går in dit också. Igår kom jag på henne med att latja runt lååååångt inne i hästhagen - hundkräk. Lajbans som fan tyckte hon! Mindre lajbans om hon skulle ha blivit ihjälsparkad tänkte jag...
Vet ni hur bra det går att ropa fast en hund när man nästan inte har nån röst? Inget vidare kan jag tala om. Men hon kom iaf och efter det var det minsann färdighaft för hennes del!! Då blev det till att sitta fast i kopplet resten av tiden.
 
 
GE FAAN I MIG & MIN FAMILJ!!!
 
 
MOHAHAHA! DÄR FICK DU DIG ALLT HUNDDJÄVUL :D /FÅREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0