cyniska människor som skjuter upp att spela songpop med hundar

jaa det var väl ungefär det jag fick i uppgift att blogga om idag men jag tycker liksom att rubriken talar för sig själv så jag föreslår att vi går över till ett annat ämne nu.
 
Exakt vilket vet jag dock inte ännu men det brukar ju lösa sig rätt fint när jag väl börjar skriva. Eller fint och fint, men det brukar lösa sig i alla fall.
Nåt som däremot inte brukar lösa sig bara sådär hux flux är min lathet. Eller tindras hjärntumör. Idag har den legat helt åt helvete fel och jag har varit nära att döda hundfan flera gånger! Tyvärr så lever hon än. Ful är hon också, tur att sally är söt så det jämnar ut sig lite. Sally har varit såå snäll idag! Förutom när hon hoppade upp i sängen fast hon vet att hon inte får vara där... Fast egentligen så tyckte jag visst att hon var gullig då och jag ville faktiskt mysa med henne i sängen en stund men som den diciplinerade hundskötaren jag är (haha) så jagade jag ner hon från sängen och myste en stund med Sassy istället. Hon var dock inte lika varm :(
 
Insåg precis att det här inlägget bara blev en massa sjukt ointressanta meningar och att jag borde börja avrunda nu och i framtiden skippa att blogga när jag saknar inspiration, så kanske vi slipper såna här liknande "incidenter" igen.
Förresten så är det galet jobbigt att blogga från mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0