Idag

Har det inte hänt sådär överdrivet mycket spännande, har varit ut på en långprommis med elvira och hundarna och sen tänkte jag ta sally med mig o brumma till äbyn men det ville sig inte riktigt för bettan var DUM och ville inte alls starta. Så nu får hon minsann stå ute och frysa på parkeringen några dagar till.
 
Jag har fått mina pengar, men inte ännu bestämt vad jag ska göra med dom. Ida försöker övertala mig att sticka och tågluffa med henne redan NÄSTA VECKA! Hon är fan galen den ungen men jag överväger faktiskt att bara göra det. Hur skönt vore det inte att komma bort ett tag? Amsterdam, berlin, prag och polen skulle vi tydligen besöka. Åh jag behöver verkligen semester! Men vi får väl se, kanske tar mitt förnuft till fånga och köper en bil istället. Eller i alla fall väntar med att åka ut och resa till i vår. Eller så tar jag bara och packar min jävla väska nu på en gång!
 
Imorgon blir det i alla fall luleyo med Elvuri och hundarna, ska skjutsa malin & co till flyget och sen så ska jag kidnappa deras bil hem till pite. Men före det så ska vi nog hinna med att luncha nånstans på stan också. Hörde också rykten om en eventuell trip till boden? Haha, vem vet vad som händer! Så länge jag är hemma före klockan 8 på kvällen så är ju allt lugnt.
 
Idag får ni inga snajsiga bilder att kolla på. Hoppas ni överlever ändå, förstår att det kan bli svårt men försök i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0