Igår

Var jag cp-trött. Men var ändå ute och red i två timmar, kändes dock mest oinspirerande och inte speciellt kul. Hundarna tyckte dock det var lajbans som vanligt!
 
Idag
Har jag också varit cptrött och allmänt nere så bestämde mig för att hundarna bara fick varsin kort promenad och att jag efter att ha diskat och städat undan lite faktiskt fick beställa mat från onlinepizza.se och bara dö i soffan medan äckelregnet smattrar ner på marken utanför fönstret. Idag ska jag bara deppa och dega. Ta tag i livet kan jag göra imorgon, idag behöver jag en paus.
För jag har tamigfan gjort en massa bra saker varje dag senaste veckorna utan att ha blivit sådär äckligt härligt pigg och levnadsglad som dom säger att man ska bli. Så nu förtjänar jag tamigfan en dag ledigt från precis ALLA måsten.
 
Återkommer till världen imorgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0