Alkisjävel

Blev party igen i lördags. Jag blev för full igen. Börjar bli lite av en vana, dags att bryta mönstret tror jag! Nästa fest ska jag ta de LUGNT med drickat. Sådetså.
 
Jaaa men annars så hade jag en trevlig kväll, tror inte jag skämde ut mig sådär överdrivet mycket förutom på dansgolvet men de gör jag ju alltid så no news there liksom. Mådde dock dåligt och spydde en del, sånt som händer.
Igår var en såndär riktig bakislatardag då jag bara låg i soffan och inte orkade röra mig på hela dagen. Mådde inte sådär överdrivet bra och fick väl inte speciellt många timmars sömn heller.
 
På kvällen tänkte jag somna i tid så jag skulle ta mig upp kl 7 imorse men hur gick det då? Mindre bra. Kunde inte sova fast jag hade tidernas sömnbrist och var trött som ett cpmongo. Så klockan 1 jag tog beslutet att droppa två imovane, hade dock räckt med en märkte jag sen för efter bara tio minuter fick väggarna liv och började röra sig. Samma med det mesta andra i rummet. Somnade gjorde jag dock men alldeles för hårt för var helt död i morse och orkade inte hålla mig vaken så jag somnade om och sov som en stock tills Ida ringde och väckte mig halv 11. Sen sov jag ett par timmar till. Till efter 12 nån gång. Fortfarande trött som ett as så nu ska jag vara städa lite och sen blir det att somna tidigt. Jag ska det, jag lovar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0