Blogspiration

Jag är i en period av mitt liv då jag fokuserar på den delen av mig själv som jag inte kan skriva om här. Den där delen som jag har den andra bloggen till.
Så det är därför som inläggen här är så sjukt ointressanta och inte det minsta läsvärda just nu. Jag har helt enkelt ingenting att skriva om. Just nu är jag inte vad jag vill att den här bloggen ska vara och handla om så då blir det mest bara random crap. Har så mycket inspiration till den andra bloggen just nu så då lägger jag min tid på den :)
 
Kommer fortfarande uppdatera här lite sporadiskt men förvänta er ingen smaskig, spännande eller rolig läsning på ett tag.
 
Jaa det var allt jag hade att säga idag, nu ska jag gå ner i tvättstugan och sen skotta balkongen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0