.

Fredag idag. Nice! Har sovit till halv 12 i morse, tror de var välbehövligt. Kunde inte somna igårkväll för de var så jäääävla varmt i sovrummet, typ 25 grader. Så jag skulle öppna fönstret bara ett litet tag för att få ner tempen till typ 22 grader eller nåt. Meeeen jag lyckades ju såklart somna. Vaknade till kl 3 men var så trött och frusen då så jag ville inte gå upp från under täcket utan somnade om istället... Haha åh så smart jag är. Nästa gång jag vaknade var klockan 6 och temperaturen i sovrummet 14 grader. Trodde jävlat jag skulle dö. Då tog jag mig faktiskt upp o stängde fönstret! Förkylningen är dock lite värre idag så de blir nog inget party för min del i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0