hey!

Long time no see meeen jag tyckte att mitt senaste citat var såå himla förträffligt så jag ville liksom inte sabba det genom att skriva ett nytt inlägg!
 
Eller också har jag helt enkelt glömt bort/inte orkat blogga. Men vi kan ju låtsas som att det var det första - mkey?
 
Kan i alla fall berätta så mycket som att på söndag så fyller min käre far hela 70 år!!! Shit pommes, vad händer? Var tar tiden vägen, när blev alla så gamla? Är inte jag typ 16 fortfarande?
Hursomhelst. Han ska få en dansbandskryssning i present, den ni! Hahaha... Det blir nog bra det. Åker upp imårgåååån, de blir nice! Äta massa av pappas goda mat - möms! Och så säkert lite tårta på det hela också. Känner att jag har börjat bli ett litet fetto, nyårslöftet höll i sig i ungefär 3 veckor höhö
 
Nä men jag vet ju varför så de är bara åtgärda problemet (vilket jag ska göra på måndag) och sen ta nya tag. Inte svårare än så! Men nu är de dags att bunkra upp med massa fett så jag har nånting att göra mig av med sen också ;)
 
Ska förövrigt få gymkort av FK också - wiihuuu! HAPPY :D
 
 
Nu orkar jag inte skriva mer för den här gången, ska iväg och tjocka med elvuri!!!!! HEJDÅ (ja jag borde sova för jag ska upp tidigt imorgon o är förmodligen ganska övertrött men jag vill inteeee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0