skallebaaaaaank!

Så himla trevligt. Jag fick slut cigg i torsdags och har inte kunnat köpa mer för jag har jävlat NOLL pengar kvar. Eller okej, nu ljög jag. Har faktiskt hela 8 riksdaler på kontot. Rik chey! Men till ett pkt camel activate räcker det ju inte... Det för övigt dom godaste ciggen som finns i hela världen!!
 
 
Och sådär ser dom ut ja. Men ni måste välja dom mörkblåa, dom vita är inte alls lika goda. OMG JAG STÅR HÄR OCH UPPMUNTRAR TILL RÖKNING!!! Så jävla bad-ass av mig.
 
Så ja i alla fall, jag undrar om det är pga nikotinbristen jag har huvudvärk? Jag har dock inte varit helt totalt rökfri sen i torsdags ifall någon nu trodde det. I fredags rökte jag en fimp jag hade hemma (oh how nasty haha) och igår snålade jag till mig ett par cigg av isafisa när vi var där och sångtränade. FÖR JO! HAHAHAH... Aaaah det hade jag nästan glömt - vi ska sjunga på en begravning den 22 november. Det kommer bli hur pinsamt som helst.
För liksom det är en sak att man sjunger bajsdåligt i kyrkan på sin mammas bröllop - då är det ändå lite gulligt att vi försökte liksom. Ungarna ville göra nåt fint och så blev det lite fult. Lite humoristiskt till och med.
Men alltså nu snackar vi begravning här. Begravningar har inget utrymme för humor. Dessutom är det inte våran mamma det handlar om längre heller. Utan Gunnel som "hade hört" att vi sjöng så fint på bröllopet i somras och undrade om vi inte kunde sjunga på Görgens begravning också. Hon har alltså inte ens hört oss själv. Och ja, jag vet inte av vem det var hon hade hört att vi sjöng "fint" men personen i fråga måste uppenbarligen tänka på att förmedla lite tydligare när det handlar om sarkasm/ironi. Och visst - vi hade såklart kunnat säga nej. Men ärligt, vem säger nej till en sån grej när man blir tillfrågad? Då sätter man sig istället och åker 200 mil för att göra bort sig kraftigt.
 
 
Vad har ni haft för er på senaste då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0