.

Var tusan tog orken vägen?
 
Var så jäääävla trött så insåg att det inte finns en chans i helvetet att jag skulle orka laga mat idag så jag slängde in en matlåta i micron och gick och satte mig i soffan. Efter ett par minuter senare pep den och sa att den var färdig. Jag orkade inte ens gå och hämta den förrän en halvtimme senare. Och då var den ju kall igen. Så slog igång micron igen och skulle ta fram osten och ställa på vardagsrumsbordet och ställa ut pepsin på balkongen så den blev kall. Istället ställer jag pepsin på bordet och osten på balkongen.
Och nu har micron pipit ännu en gång. Hur faan ska jag orka gå och hämta matlådan? Det är inte min dag idag! Orkar knappt andas idag. Allt är en ansträngning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0