Hahaha!

Satt och läste igenom gamla blogg inlägg och när jag läste det här http://matildalarssson.blogg.se/2010/april/nattuggla.html så kunde jag inte annat än skratta! Det är en sån där story som skulle kunna platsa bland tripprapporterna på en viss sida om det inte hade varit för en enda liten detalj; Vi var 100% spiknyktra under hela händelseförloppet! Jag kan alltså inte ens skylla på några sinnesförändrande medel utan jag är bara helt enkelt sjukt i huvuudet eller nåt, haha :) Sjuk i huvudet/barnslig whatever. Vi har då kul iaf.

Kom på en annan grej när jag läste det där också - det är SJUKT länge sen vi har klättrat upp på nåt nytt tak! Det är nåt vi borde ta tag i nu innan de blir för kallt tycker jag.


Alltså fan nu blev det ännu mera svammel från min sida, ett helt inlägg utan ett enda vettigt ord sagt! Det är verkligen dags att uppsöka sängen för mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0